Känner du någon som skulle passa perfekt för den här tjänsten? Tipsa den personen
Attends är ett globalt företag med lokalförankring och är ett av de ledande varumärkena inom inkontinensområdet. Vi har försäljningsbolag i flera europeiska länder och ingår i Domtar Corporation, ett USA-registrerat börsnoterat bolag med verksamhet inom
papper, pappersmassa och personlig hygien. I Aneby har vi centrum för utveckling, produktion och distribution av våra produkter och här arbetar vi även internationellt inom funktionerna för ekonomi, HR och IT. Vår företagskultur präglas av våra kärnvärden
flexibilitet, omtanke och nytänkande vilket bidrar till en bra arbetsmiljö där vi utvecklas och bryr oss om varandra. Vill du bli en i vårt team? Till vårt europeiska IT-avdelning i Aneby söker vi nu en Supporttekniker.
Som supporttekniker i vår HelpDesk ansvarar du för att ta emot, registrera, åtgärda och följa upp ärenden från våra användare över hela Europa, såväl på plats i Aneby som via telefon/remote. I supportfunktionen hanterar du flera olika system och IT-tjänster
samt driver förbättringsarbete och utveckling av vår supportplattform. Du kommer efter hand också att delta i projekt för Attends europeiska verksamhet samt medverka i globala projekt tillsammans med Domtar Corporate IT.
Vi söker dig som har utbildning inom IT eller motsvarande erfarenhet från arbete som supporttekniker. Vi ser att du har goda kunskaper inom Microsofts miljö (klient och server), nätverk (Cisco), virtualisering (VMWare), telecom samt mobiltelefoni. Det
är meriterande med erfarenhet av arbete i ITIL-miljö. Du har goda kunskaper i engelska i tal och skrift och gärna också kunskaper i tyska.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och värdesätter ansvarstagande och god kommunikation. Du har en god prioriterings-och problemlösningsförmåga samt en ambition att leverera service av hög kvalitet. Det är viktigt att du trivs med att växla mellan att arbeta självständigt och att samarbeta med andra för att nå goda resultat.
Tillträde sker snarast och tjänsten är en tillsvidareanställning. För mer information angående tjänsten, kontakta HR Manager Linda Särbring, 0380-475 60.
Välkommen med er ansökan på engelska senast 30 juni till jobb@domtar.com. Urval sker löpande.
Du kan snabbt och smidigt påbörja din ansökan via vår Mobil/Snabbansökan längst ned på sidan.
Visa ditt intresse så är du ett steg närmare ditt drömjobb!
Ansök nu!